21 Aralık 2018 Cuma


AYNADAN


Güzel de kokabilirdim, biliyorsun bunu.
Yanına gelmeden biraz hanımeli koyabilirdim cebime.
Hoyratça, alelacele.
Daha mı çok aşk olurdu o zaman?
Meşke yolu daha mı çabuk varırdı?
Ya da
Yol ayrımına rastlamaz mıydık hiç,
Cebimdeki bir deste ölü zarafetle?

Hayallerimde,
İpek bir elbise,
Boynuma sarılmış
Uçuk turuncu bir fular,
İlk gençliğimi sığıştırdığım bir korse.


Boyalı ellere de sahiptim, biliyorsun bunu.
Topuklu ayakkabılarım
Ve genetiğime kazınmış güzellik inancım.

Güzel de olabilirdim biliyorsun
Ama rüzgarı bile kirliydi buraların.
Tortulanır, katmanlanırdı tenimde.
Işıldayabilirdi gözlerim,
Elbet bunu da biliyorsun.
Kanla haşır neşirliğimden gelir
Kırmızı rengi iyi bilişim

Güneş'in topraktaki lütfu olabilirdim.
Doğuşu ölümün elinden olmuş bir toprağın kadını olmasaydım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder