17 Aralık 2018 Pazartesi

ÜÇÜNCÜ KARS


Şiir portakal yiyorsa,
Yiyordur biliyorum, gül Cemal'den öğrendim.
O halde mevsim kış!
Şiir doğaldır,
Seradan anlamaz.
Doğaldır biliyorum, gül Cemal'den öğrendim.
O halde belki Ege'de,
Bir ağacın tepesinde,
Bir çocuk,
Ağzına tıkıştırıyor portakalı şiirin.
Dört bir yanına gönderecek Anadolu'nun.
Gribi de hiç çekilmez hem,
Çekilmez biliyorum, gül Cemal'den öğrendim.
Paris'te bir cam kenarında,
Şiir Kars yolcusu.
Fransızca sıkıştırıyorum araya,
Daha bir havalı böylesi.
Havalı biliyorum, gül Cemal'den öğrendim.
Bir fanusta, öbürlerinden irice bir kağıtta,
Tuttuğum gibi çekiyorum,
Yine Kars.
Şiir Kars'a gitmeye niyetli,
İyiden iyiye niyetli biliyorum, gül Cemal'den öğrendim.
Şiir portakal yiyor,
Gribi de hiç çekilmez,
Madem Kars'a gidiyor,
Sıkıca sarılmalı, sarınmalı ağaçtaki çocuğa.
Sarılmalı biliyorum,
Gül Cemal'den öğrendim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder